.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیاتی از زندگی شهید مصطفی احمدی روشن



به گزارش جهان شهید مهندس احمدی روشن متولد 17 شهریور 1358 و فارغ التحصیل 1381 رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف و معاون بازرگانی سایت نطنز بوده است. این شهید دارای چندین مقاله ISI به زبان های انگلیسی و فارسی بوده است.

وی دانشجوی دکترای دانشگاه صنعتی شریف و از نخبگان این دانشگاه به شمار می رفته است.


به گفته دوستان وی شهید احمدی شخصی ولایتمدار و از شاگردان آیت الله خوشوقت استاد اخلاق تهران بوده است. معاون بازرگانی سایت نطنز شخصی شوخ و باصفا و در عین حال در مدیریت جدی و قاطع بوده است.

وی در دوران دانشجویی معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف بوده است. همچنین وی در راهپیمایی عظیم 9دی 88 روز تجدید بیعت با ولایت حضور داشته است.

از شهید احمدی روشن یک فرزند به نام "علی" به یادگار مانده است.
شهید احمدی روشن صبح امروز بر اثر انفجار یک بمب مغناطیسی در خودروی خود در میدان کتابی ابتدای خیابان گل نبی تهران بدست عوامل استکبار به شهادت رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 دي 1390
خدا رحمتش کند .حیف در این کشور بخاطر نبود مدیریت دولتی خوب داریم نخبگان خود را یکی پس از دیگری از دست می دهیم مگر حفظ جان این سربازان گمنام بعهده کیست که اینقدر ناشیانه عمل کرده وبه دشمن در روز روشن اجازه می دهند تا با قساوت شدید این نخبگان را مورد حمله قرار دهند!
حاج میلاد 21 دي 1390
انشا الله با شهدای بدر و خیبر محشور شوند
روحشان شاد
صلوات
اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم
عباس 21 دي 1390
روحش شاد و راهش مستدام وچشم دشمنان كورباد
- 22 دي 1390
خداوند رحمتش کند قرار بود مسئولان برای افرادی مثل ایشون تیم حفاظتی تدارک ببینند پس چی شد که یکی پس از دیگری دشنمان قسم خورده نظام نخبگان کشور را مورد هدف قرار می دهند تا اونجایی که ما خبر داریم برای افراد خیلی پاییین تر از اینجور افراد محافظ و یک تیم محافظتی دارند شاید هم اصلا کسی به فکر اونها نباشه در عوض این جور فاراد یکی پس از دیگری از میان ما میروند و شاید هم پیدا کردن جایگزین برای آنها به این آسانی نباشد. لذا با توجه به اینکه مسئولان می دانند چه کسی برای این مملکت مفید است پس هر چه سریعتر نسبت به نحوه رفت و آمد آنها یه فکری بکند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.